vofflor är gott

Bra voffelchill igår måste jag säga! Vi hade några riktigt sweeta stunder! Tex när vi lira s-smash (nintendo 64) och när nästan alla hade skinnat, och man ser hur det rinner svett av en av oss (wasent me). Ett annat sweet moment var när stefan försökte ta över voffeltronen och tro att han kunde gå in och veta hur det skulle göras, men då straffar niklas honom direkt och säger, akta dig, vi är svennar, vi kan sånthär!
Bra mariocart chill efter, jag och ley tog över som vanligt;)

Plannja vann, det var dock en choke på slutet, min man johan skulle haft foul men det blev inget... dom kanske inte var så high class för plannja under matchen, men sista skottet är fan inte okej att choka.

Bra chill nu, jag och jordgubbsfilen!!!
pusshej

Jabbawockeez är verkligen föööör bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0