stockholm

ni som går på kungs har sett att dom har satt upp ett galler i trappen så man inte ska kunna hoppa från sjuan ner till bottenvåningen. Det är ganska stora hål, kanske 10 cm stora. Det är som stora hål.
När erica "stockholm" andersson ser det så säger hon, åh kolla dom har satt upp ett galler här, jag ba, a så man inte ska kunna hoppa från sjuan till botten, då säger hon, det är ju så man inte ska kunna spotta ? eh. nej erica? hålen är ju så stora så man kan kasta ner en flaska emellan. om hålen är så stora så är det antagligen inte för att man inte ska kunna spotta erica? jo...      okej...

my man (min man) tobbe kommer idag, fett med skoj vi ska ha i helgen!!
ska bege mig nu, pusshej

sweet låt med sweet video

Kommentarer
Postat av: erica

men vadå? Antagligen är det fler folk som spottar än hoppar....

2009-03-28 @ 15:41:25
URL: http://ericaa11.blogg.se/
Postat av: gabriella

jag tror att du har rätt, inte erica :)

2009-04-01 @ 15:03:32
URL: http://gabriella.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0