jaha, du kom tillbaka igen vintern?

jag har beslutat mig för att sluta svära. I alla fall dra ner på det, min mamma har sagt åt mig många gånger, och nu har en viss person taggat mig på bild på facebook (ni vet med alla olika gubbar). Jag fick "the one that always swears", även fast det var ett skämt, så tror jag det ligger något i det. så jag ska skärpa mig, sounds good mamma?

När jag hade varit och handlat på ica så skulle jag gå hem, och det var kallt och jag ville hem till min säng, när jag går där utanför statiol så sneddar jag över och går över stora vägen så det går snabbare, idag ställde jag mig frågan vilken väg jag skulle snedda över statiol. Isbacken eller snöspåren... Jag hade en icapåse och en träningsbag så jag sa till mig själv om jag går i isbacken och ramlar så kommer slå mig allt i min påse kommer gå sönder och jag kommer få ont för jag landar på ansiktet. Så jag valde att ta snöspåren, det är 1 meter snö, sedan kommer asfalten igen. det är många som har gått där, så det är som spår, men första steget så klev jag på snön där ingen hade gått och det höll. så jag tänkte, varför inte gå hela vägen UPPE PÅ snön, nästa steg så var min converse sko 1 meter under ytan... jag plumsar 3 steg och blir blöt som fan. medans jag plumsar så tänker jag tanken," jag ramlar inte ialla fall" när jag klev ner på asfalten så är det sånna spår efter fötter och halt som *an, så jag ramlar ju så klart, problemet är bara att det står en hyrbil där som jag ger världens karate spark. Jag reser mig upp, kollar om någon såg mig och sedan springer där ifrån.. :P

Svenska nationella imorgon, måste skriva vidare på mitt tal. pusshej

Något i denhär stilen såg det ut när jag kickade bilen. Vid 0:18 så ser ni... en dubbel kick fast mot rutan på bilen och inte en kines ansikte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0