jag har en känsla...

... att jag har varit lite oaktiv med allt som har med bloggar att göra... jag har inte orkat skriva något eller göra nån ansträning för att det ska bli något bra med den härskiten, men nu kommer det förhoppningsvis bättre tider!!

97 inlägg på bloggkoll pratar väl inte heller för att jag har varit så närvarande på sistone... men det är dags att jobba upp sig där med!

Idag är faktiskt ett jätte fint väder, solen skiner och allt är fint! exakt en sånn dag man vill vara ute och gå på, synd bara att det är -16 grader...
Var hos danne g aka 50 igår, hanna och tove lurade oss till att se nån skräckfilm... Den var väl inte så läskig, det tyckte inte dom som låg i sängen ialla fall... en annan fick ju ligga på en madrass helt ensam på golvet... thanks guys!

ska försöka hitta på något att göra nu, funkar inte att sitta inne hela dagen helt ensam...
slut skrivet, kanske kommer något ikväll med! pusshej

Kommentarer
Postat av: hannnad

haha.. mes ;)

2009-03-01 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0