hejhopp

Tillbaka från danmark(lund). Det var sweet, vann alla 3 matcher och fick mig ett litet smakprov på våren. Skönt att kunna ta fram sina toffler och bara glida utan att ha snö upp till näsan.
Jag blir mycket glad när jag faktiskt ser att det börjar regna när jag går till skolan måndag morgon. Och att när det har slutat och solen kommer fram så blir all snö och is på vägarna till slask! Stort framsteg för norrland!! snart kommer longboarden och tofflorna fram!!
Bra träning för mig och rob idag klockan 7, tänkte bara säga att vi var där och strugglade för våran utveckling, VISSA TODDE JU INTE PÅ OSS, nämner inga namn, men listan var lång och smutsig! nick, du stog högst upp, med stora bokstäver!

haha, många bra moments i helgen!! pallar inte skriva dom nu, dom kanske kommer sedan!
Ska plugga nu, pusshej!

haha, va fan hände på lektionen idag när en lärare gled in med 4 italienare och alla sa hi på engelska, sitter jag längst bak och ska brilljera lite och tar upp handen och säger HOLA! what?
im out

Kommentarer
Postat av: hannnad

HOLA!

2009-03-16 @ 19:54:15
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: hannnad

HOLA!

2009-03-16 @ 19:54:31
Postat av: gabriella

saknar dig! puss!

2009-03-19 @ 14:00:25
URL: http://gabriella.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0