Araya is back in town!

japp, legenden är tillbaka! idag när vi satt på t-a och åt så snackade vi om lite olika saker och helt plötsligt säger araya till mig, lukas du vet Michael Jordan, jag ba, a what about him? jag visste inte att han spelade basket förens igår... då säger jag direkt, va fan trodde du han spela då ? golf ? då säger jag och erik, varför trodde du det? men han gör ju det i space jam? men lilla araya? såg du bara början av filmen ?? det är ju faktiskt en basket film? jaha, men han spelade ju faktiskt golf i den ? ja, men du hade inte en aning om att han var världens bästa basket spelare genom tiderna förens igår då? öööhm, näe... snyggt, vad finns det mer att säga än stockholm ? ;)

puss

Kommentarer
Postat av: nisse

det tar nästan priset på hennes härliga påståenden/frågor. hahahahahaha

2009-01-22 @ 19:58:47
Postat av: yohanna araya

lille lukas, du har väl hört citatet "man kan inte vara klok och kär samtidigt", ;)



puss på dig också ;)

2009-01-24 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0