inte långt kvar nu!!

Inte långt kvar till lov nu, riktigt skönt ska det bli!

Bg-intagningar idag! jag, jonte, malin och ida höll i fysen. kanon fan! dom 2 första timmarna... lite långtråkigt efter 4 timmar, så jag tappade pokerfacet och började leka lite. När vi körde brutalbänken så skulle man måla ett streck på deras ben 15cm från knäna och där skulle dom upp och nudda när dom körde. (För er som inte har en aning om vad jag pratar om så är det en magövning som man ligger med knäna över en plint och sedan ligger man ner med ryggen på plinten och sedan gör man situps) Iallafall... efter 2 timmars hårt arbetande så blev jag lite oseriös och började måla på folks ben istället.. :P En tjej fick tex en fin glad gubbe på framsidan av låret, en annan fick en jättefin blomma, visst blir man gladare av en glad gubbe istället för ett hängigt streck över benet!!
Jonte lyckade spänna sig lite när tjejerna kom också, men han gjorde det ändå på ett proffsigt sätt så jag ger han ändå lite kärlek ;)

sista dagen innan lov imorgon! underbart skönt!!!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: gabriella

synd att du inte kommer hem på lovet.. vi hade velat träffa dig, skitunge! saknar dig ;) puss pårej

2009-03-01 @ 00:46:09
URL: http://gabriella.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0