friluffsarnas dag

sweet dag idag, även fast man kunde chillat ute på isen i 30 minuter så var det ändå en bra volleybolltunering. Vi vann inte, ja, jag är besviken! :P fast lärarna som vi mötte i finalen var faktiskt riktigt bra, och när ante och roggan steppar upp sitt game går det inte att ha 2 stolpskott som inte har en aning om vad dom ens håller på med!!! meeeen vad gör det om 100 år... även fast vi nog hade varit lite stoltare över vår uppväxt om vi hade vunnit. men men, jag tar den förlusten, plannja pride steppade upp sitt game med, råkade dock smasha henne i ryggen...

Bg intagning imorgon .... jag och jonte ska hålla i fysen, det blir mycket skrik på smått folk då!!
Det ska ju bo folk här med och faktiskt inte vilket folk som helst. För er som inte visste det så bor jag ju med en skåning, och när jag tar hit folk så brukar dom fråga mig vad han säger, och ibland förstår man som inte! (ledsen niklas, knäa mig inte) men nu ska det ialla fall komma 2 skåningar till... tungt..
 
klart slut.

ps. nån som har synat senaste heroes avsnitten? ligger 3 efter, vet, det är dåligt... Hoppas ialla fall det är lika bra skit som alltid!

Over and out

Kommentarer
Postat av: rob

varför inte signa med ditt namn kommentar 1?

2009-02-26 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0