Hola =)

Idag var det golf för hela slanten. vi ska inte prata om hur det gick.. men jag gick i t-shirt och chillade. riktgt skönt, imorgon ska jag tillbaka till snön... det blir nog bra.

Igår var det middag i stan hos mina systrar! (pappas försenade 50års middag) Det var god mat. Bra jobb systrar, innan det så var det champange som gällde jag tog på mig att öppna flaskan. Pappa frågade om jag visste hur man gjorde och då sa jag självklart ja... sedan när jag började så avbröt han mig direkt och sa, du håller ju flaskan fel... så visa han hur man skulle hålla och sedan fick jag ta över igen.. han försökte sedan säga något men jag hörde inte vad så jag poppa korken och träffade nästan pappa i huvudet... det var som inte bara att korken flög.. om vi säger att det blev ett stort hål i taket... och jag var fett nära att träffa pappa i huvudet...  i alla fall jag öppnade och korken flög men jag tänkte inte riktigt på konsikvenserna.. det var ju någon som hade skakat flaskan så halva flaskan rann ju ut när jag poppa korken :P fett skoj :P jag skulle ändå inte ha något :P
 

Bio och sedan chill/pingis hos magnus. Vi ska se män som hatar kvinnor, och jag hoppas den är så bra som alla säger.. för jag och camilla skulle sett kenny innan men sedan ville pappa och mamma följa med och dom uppskattade inte kenny starfighter... undligt nog, alla gillar kenny!!

ska röra mig nu
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0