thank god its friday!

Det finns bara ett ord! HELG! och fredagens aktiviteter kan börja!
Idag har det regnat hela dagen och det är is på vägarna så långt ögat når, och det resulterar i att dom högklackade partyskorna får stanna på hyllan, får se vad skohyllan har för annat att  erbjuda!!
Det är massor av minus ute så det blir väl antagligen långkalsonger, dubbla strumpor, dubbla mössor och dubbla halsdukar, ett par varma skidhandskar sitter jävligt bra på händerna med.
Juste glömde säga att jag har inskaffat en festoverall som jag antagligen tar på mig när festen kallar! hittade 4xl, så jag slog till direkt! Kanon snygg!




Kvällens outfit:
Partyoverall från didrikson 999kr
Dubbla hm mössor 49kr st - mycket bra skit
Dubbla nikestrumpor 70kr
halsduk från polan & piret 24kr
dubbla converse all-star 900kr st

im out! peace
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0