stugbyn!

när vi lirade i uppsala i helgen så bodde vi i små stugor gjorda för 3-4 personer. Vi var 11 personer som skulle in i 3stugor. 10 spelare och 1 coach.
Så då kom micke (coachen) på att om vi trycker in 5 st i 2 stugor så får han ligga ensam i 1!!
Så där var vi, i en stuga som hade : 2 sängar, 1 soffa och en smutsigt golv! Coach micke var snäll och lånade ut 2 äckliga madrasser som vi fick lägga på golvet och sova på...

Vi hade spelat match med så vi var tvugna att hänga upp våra svettiga grejor i stuga som vi sov i, det var verkligen svettiga grejor överallt... ogge hängde sitt vid tv:n, simon sitt vid toa dörren, joel vid dörrkrokarna, hängde på sin säng och jag fick ta på mig att hänga i köket.
Tog en bild för att visa strukturen på mitt hängande--->
det som saknas är mitt underlinne som ligger i mikron...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0