home, sweet home!

Är nu hemma i det så kallade götet(<3)

igår var jag på stan med min syster. Kanon mysigt.det bästa är att man kan gå i 4 timmar utan att träffa en ända man känner.
Jag har köpt lite nya skjortor och annat fint.

när min syster tittade på skor så såg jag något undligt. Det var en dåligt sminkad tjej som stod och kollade på högklackade stövlar, sedan när hon satte sig ner och skulle prova dom så ser jag att hon har ett par byggar byxor på sig med mora kniv och allt dessutom har hon ett par byggar skor i storlek 45...  kanon! Det blir bra med ett par porrstövlar på henne, bara hon viker in byggarbyxorna!

Det är fan jul??
If you liked then you should of put a ring on it



God jul!
im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0