tidig lördag

hej och hopp!
Blev ganska sent igår.. och just denna morgon tänkte morfar att han skulle ringa, inge hat, men klockan halv 11 är liiiite för tidigt! men älskar dig ändå morfar, bra start på dan :)

Nu ställer ialla fall jag mig frågan vart sommaren tog vägen, för vad jag har erfarenhet av så haglar det inte när jag kallar det sommar...
Gårdagen var okej :) hade några fett roliga moments. festens fullaste går till Nymme, grattis, om du läser detta så trodde du att jag var mickelsson exakt hela kvällen förutom när jag lurade dig att jag var du.... och du gick på det, det säger lite om nivån på tänkandet... festens strul går till                                                               obestämd nämnare.
När jag och robin åkte dit så trodde vi det var vid notviken som ligger vid mjölkudden typ, men nähä det var långt bort! vi gick ialla fall hem... tills vi inte behövde gå längre av vissa anledningar som vi inte pratar om.

juste, innan vi åkte dit så var vi på max och åt, jag rob och madden (amad) det slutade såhär.. vissa blev nerdränkta av cola, vissa blev inte det!! jag vet ialla fall att mina och maddens byxor var cola blöta... men det är aight, de torkade ganska snabbt.
 

ska glida och gymma nu tror jag, känns som att jag behöver biffa upp mig lite till "sommaren" (hagel)!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0