grillchill

igår var det grill/fest hos kaxet viggan. Bra kväll med bra vänder och fantastiskt folk.
Idag är det lika varmt väder och det är fotboll och tennis som gäller! vi kanske ska ut en snabbis med båten med. Ikväll ska jag kanske vara med min syster! hoppas det ialla fall, det hade varit mysigt att få träffa henne lite :)

Igår var jag även på freeport och köpte lite sweeta saker. Ett linne på MQ  som var mycket stiligt, ett par korta badbyxor, och en svart snyggtröja på acne :)


nu ska jag ringa viggan så ska vi åka och bada!!  hoppas ni har det bra, ni där uppe, nere och åt sidan :) 
Saknar vissa av er lite extra!!!

pusshej
                
(här kommer en låt som tydligen en viss person tycker om, eftersom personen har lagt den i våran party lista...) 

Kommentarer
Postat av: ellen

(gilla)

2009-06-28 @ 23:11:06
URL: http://ellnp.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet att du saknar mig lukas!

2009-06-29 @ 09:25:03
Postat av: Anonym

fast mig mest såklart :) haha

2009-06-29 @ 18:22:08
Postat av: Anonym

glömde skriva att det var my ;p

2009-06-29 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0