en dag att minnas

Idag är faktiskt en dag att minnas, när man vaknar vid halv 9 som vanligt så är det faktiskt ljust ute. När jag ska gå ut från trapphuset så är det något ljust som bländar mina vinterögon! Tro det eller ej så tittar solen fram!! Hej min vän, jag har saknat dig!! Man blir verkligen deprimerad av allt mörker? solen här uppe är som en flyttfågel? den som åker iväg när det blir kallt och när vi behöver den som mest!
Solen spring inte bort igen, jag tycker ju om dig :) även fast alla norrlänningar inte vill ha dig här på vintern för dom ska ha mörkt 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan men jag vill att du stannar nu och är kvar ett tag. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0