tja

dålig uppdatering igen...
Jag och rob stog på smedjan här om dan och så var det 2 personer som stod och kollade på oss.. rob stog och hoppade och jag gjorde lite dance moves, sedan när jag och rob ska gå och handla så går vi förbi dom 2 som stog och kollade.. då frågar jag robin kanske lite för högt, "är det en kille eller tjej?" och hon hör ju typ det så hon tittar mot oss, medans jag och robin inte tänkte på att hon kanske hörde att vi sa så, så vi vänder oss om och ska titta om det är en tjej eller kille innan vi går över vägen, och hon står och fet glor på oss!!! rätt i ögonen!!! hemskt det var, om en blick kunde döda så hade både jag och rob legat på smedjan den kvällen. Helvete vad hon glodde på oss när vi gick iväg.. frågan vi ställer oss är om det var en tjej eller kille... det lär vi aldrig få veta, om det inte är någon som känner denna blond varelse med skatear skor, reggiepants och pluffsigt nylle?

Hade tänkt försöka sova nu... får väl se hur det går med det... Tungt med matte prov imorgon!! Ibland ställer jag mig frågan, varför valde jag matte c, när jag tycker matte b är ett helvete? (ibland ställer jag... efter varje matte lektion tänker jag så)

hade tänkt lägga in en Jbwk video, men jag orkar fan inte leta upp den på dintub, så jag postar den imorgon istället!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0