söndag!

skönt med helg, ledset med skola imorgon...
Idag har jag gjort ungefär ingenting.. tror det har lite med att göra att jag vaknade halv 3, otroligt skönt. Sen dess har jag pluggat lite och chillat på en av dom högre nivåerna som finns tror jag. såg tennis förut med, det var ju sådär. Lika mycket sådär som fotbollen var igår. fast ändå mer kärlek till robin som faktiskt tog sig till final, det är ändå framsteg för en nergången svensk tennis. Frågan vi måste ställa oss är hur bra det är att förlora mot danmark i fotboll...

Ikväll blir det köttbullar och makaroner, plugg och tv! ...  det blir inte så mycket bättre än det? (-plugg)

ha det göttish! kanske postar en sweet video ikväll. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0