sol

sol i hela sverige nu fan! om det fortsätter vara såhär varmt så ska jag typ börja odla bananer!!

Var ute med båten till en ö i skärgården och vi slog läger där och var där hela dan :) otroligt mysigt!! brände mig dock lite i solen... så nu är jag ännu rödare... glömde än en gång smörja fötterna så nu gör det ont när jag går.. får hoppas att jag blir lite brun innan sommaren är slut... om jag fortsätter såhär kommer jag typ förbli röd till vintern..  

michael jackson är fortfarande död :/ såg en fantastisk dokumentär om han på ettan förut! var ju på en av hans konserer när han var i göteborg! jag var dock inte så gamal och det var lite annat som vi inte ska gå in på nu, men jag var där! och jag såg honom live!!

puss


jag och syrrorna

(inget hat på frillan, efter 3 havsbad och en solhatt ser den ut så =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0