ööuuh!!

trött lukas som skriver idag! Kom inte i säng riktigt i tid igår... morgonträning på det gör det lite tyngre, sedan att få beskedet att springa en mil på omrberget gör inte livet lättare!!
Det var nån prommenad grej på ormberget så det deldes ut gratis festis och falukorv efter. tror jag drack en 6-7 st :P

Nu blir det dusch och mat, sedan får vi se vart det rullar! Tror inte det händer så mycket ikväll..eftersom jag knappt kan gå för jag har så ont i fötterna...

kanske skriver något sedan om jag inte somnar i badet. pusshej

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG VAR OCKSÅ PÅ DEN DÄR JOGGEN! ;> Men jag gick, och det var bara 2,6 km.

2009-06-17 @ 21:14:21
URL: http://johannanonstop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0