mönstring!

Idag klockan 11 var det samling och det började med 10 olika delprov.. synonymera var fantastiskt svåra. tog 3 starka försök för att ens kunna läsa ordet...
Sedan blev jag skickad till psykologen och hon tyckte verkligen jag skulle göra lumpen.. ni elitidrottare är bäst! er vill vi ha kvar här, hmmm, men jag vill ju typ inte göra lumpen? du ska ialla fall komma imorgon och vara ett föredömme för alla andra.... jaha okej :S
Läkaren var andra takter, berättade om mitt knäproblem som faktiskt gör lite ont när jag tränar hårt och hoppar mycket. då kom han fram till att: aa, det blir ju inget för dig. blir du ledsen om jag säger att du inte får någon tjänst nu? typ inte svara jag. då kommer det ett : aaa men gå hem då! du är ju idrottare så du har andra saker att tänka på, + att du inte behöver vara här imorogn klockan 8 på morgonen imorgon och göra massa fystester!                 SNYGGT!¨

imorgon blir det en dagstur med båten med hela familjen :) var och testbadade idag och det känndes bra :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0