BG-avslutning

traditioner är traditioner, och i detta fallet betyder det att avslutningen startar med brändboll. 1or mot 2or mot 3or. Behöver jag ens skriva vilka som vann? ;) tänkte väl ;)

Efter brändbollen när alla hade duschat så var det finbyxor och skjorta, jag glömde dock stänga gylfen.. när jag märkte det så skoja jag med fanny och visade att den var öppen och vi skrattade och var glada, sedan skulle robin se ett sms på min mobil (fannys pojkvän) och då visade jag honom och det var inget mer med det förens fanny också ville se och då hade jag lagt ner mobilen och det var slut med det och jag sitter och pratar igen om att jag har öppen gylf och jag visar att den är öppen igen, sedan säger fanny från ingenstans, JA MEN TA UPP DEN DÅ!!!  ursäkta? kom igen nu ? du behöver inte säga så när robin sitter där? det är fan lite dålig stil mot honom?

I alla fall, sedan blev det mat och mer mat, och sedan glass!

Sitter och bränner skiva nu för ett sweet street lir på hälsans! god bless att det är ljust hela nätterna!


ska glida nu, pusshej

Kommentarer
Postat av: fanny

men mongo du skulle ju inte skriva de :P men du kan ju skriva historian rätt iallafall! haha

2009-06-09 @ 23:49:36
Postat av: igen

jag sa "ta fram DET (smset) då" :P

2009-06-09 @ 23:52:01
Postat av: Lukas

snacka... det var som jag skrev och det kan du fråga robin om!!

2009-06-10 @ 12:47:06
URL: http://sofreshnsoclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0