Sagan om ringen

Hela familjen - en syster låg och kollade på härskarringen. När det börjar närma sig slutet och det kommer lite känsliga repliker tex när frodo och sam springer upp för vulkanen och sam just har kastat en sten i huvudet på gollum och frodo ligger helt medvetslös, jag kan inte bära ringen åt dig, men jag kan bära dig!!! man blir ju rörd över dessa små hobbits!!

Det mest känsliga är när dom ska ta farväl i slutet, när dom har fixat en båt och gandalf och frodo har gjort sitt och ska åka, gandalf säger något om tårar och att dom gråter i lycka inte i ondska, klart man blir rörd?
Sedan är det frodos tur att ta farväl, han startar upp en stoooooor gruppkram så alla blir jätte ledsna och gråter, just då frågar min pappa min mamma varför hon sitter och gråter, då svarar hon att det är sorligt och att hon inte är den ända som gråter och pekar på mig, då frågar pappa, lukas, gråter du???? nej säger jag uppriktigt och torkar bort tårarna, jag har något i ögat.

Kvällens hjälte går fan till Frodo Baggins, snyggt jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0