nej

det som inte får hända hände...
Jag och min familj -syster hade varit och sett "nya" bond, och sedan efter när vi har gått ur biografen och börjar gå tillbaka till bilen så börjar jag och min syster små hopp/springa för vi är så glada, ialla fall, vi kommer fram till parkeringen före mamma och pappa.
Det är frost på våran bil och jag tänkte att jag skulle piffa upp bilen lite och skriva bond över hela framrutan :p vi skulle ju ändå skrapa den sedan.. Jag börjar göra ett stort B, sedan när jag hugger in på O;et kommer min pappa och säger, lukas, va fan gör du?? målar ser du väl? svarar jag, det där är inte våran bil....  asså seriöst? det blir ju inte bättre av att ägaren typ kommer 5 sekunder efter att jag har sprungit där ifrån. Jag löper ialla fall bort till VÅRAN bil och hukar mig och hoppas på att han inte såg att det var jag... Bra jobb lukas!!

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0