yo

Idag så har jag faktiskt läst tidningen, eller.. jag läste aftonbladet på internet.
Det har ju varit storm lite överallt nu ett tag, och det är typ inte så najs att vakna upp utan tak.. eller få ett träd i bakhuvudet när man går på stan... det är självklart att man ska få veta att det är storm i Sverige, om att tak flyger bort och träd ramlar hur som helst, skrollar man ner en liten bit på denna långa välskrivna sida så kommer man till: Titiyo "Jag har tagit många skit jobb" Hon berättar om hur hon var tvungen att vara med i en julshow och att hon var nästan helt utanför musikvärlden innan detta kom upp, Julshowen blev hennes räddning tillbaka in i artist livet berättar aftonbladet. längre ner berättar hon att hon är hemma nu när hon är tillbaka i artistvärlden igen.
Då kommer vi tillbaka till övertexten "jag har tagit många skitjobb".

du kanske skulle skitit i att göra en hedlig julshow då ? börja inte hata på julshower bara för att du är kass på att göra dom! Om du själv väljer att göra en tex en julshow, så kan du inte komma efter och säga att du har haft en tuff uppväxt och att du har gjort så många skitjobb för att komma dit du är idag.
Jag tycker du lever lite för mycket på gamla meriter. Okej att låten "come along" som du släppte 2001 tung, men det funkar som inte..

lite mycket hat idag, men det är viktigt för världen att lära sig vad som är rätt och fel!
ledsen för hatet Titiyo, du är bäst egentligen (L) men hatet på hederliga julshower är inte okej.. tyvärr

Lite extra kärlek till Titiyo!


Inlägg #0000000003

Peace

Kommentarer
Postat av: rob

låten är riktigt underskattad, men de e julshower också

2008-11-10 @ 19:37:19
URL: http://iamthetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0