no, you did not just do that?

Jag har hört att det finns folk som gör erkännande på sina bloggar, jag tänkter inte nämna några namn och jag tänker inte skriva några onda saker om att dessa personer erkänner saker! Bara lite åsikter :)
Det är bra att erkänna, att släppa ut det man har inom sig, om man har gjort något dumt eller något som man verkligen vet är fel så kan det oftas blir lättare att prata om det med någon vän eller psykolog.
däremot kan man inte skriva vad man vill på sin blogg, det kanske fungerar att säga såhär: Idag hade jag tänkt erkänna att jag var rädd för spindlar när jag var liten. eller, jag erkänner att det var jag som pallade jag av grannens äpplen i sommras, och sedan kastade vi dom på marken brevid där folk stod så det splashade gött som fan och skvätte över hela personen.
Där emot tycker jag inte att det fungerar att skriva något liknande dethär: jag erkänner att jag bajsade på mig för en månad sedan. eller: Om jag försover mig på morgonen så kissar ja i duschen för att bli färdig snabbare.
Nej, det funkar inte så, okej att personen i sig erkänner det för sig själv, men det är inte direkt att vi känner att vi verkligen måste få veta detta.
Det kanske är okej att säga om någon nära vän frågar, har du bajsat ner dig nån gång typ när du var liten?haha!  då kanske man kan säga: jag gjorde det faktiskt för en månad sedan, det hände en olycka om man säger så :(  Man lägger inte upp den av sig själv!  Det går inte.. Detta är min åsikt ialla fall, jag vet inte vad ni tycker.


Tänkte lägga upp en skön låt eller video lite senare.

im out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0