what´s that smell? that´s the smell of hate

Tänkte lägga upp mitt andra inlägg, inte för att jag har något att skriva eller berätta för er, utan jag gör det för att det känns inte okej att bara ha ett inlägg. på en blogg ska man kunna skrolla ner och läsa mer av den sköna liraren man faktiskt har gått in på, men jag känner att jag inte riktigt står upp och visar vilken skön lirare jag egenligen är! Därför kommer det ett till inlägg!
Detta inlägg har faktiskt lite handling! även fast jag skrev att det inte skulle det! my bad
Det är mycket hat nu förtiden, hat på enstaka personer kan ibland vara okej att lägga upp, men hat mot tex skåne är egentligen inte okej!!! Okej att skåningar är som dom är, men norrlänningar kanske inte är bättre? Okej att skåne svek oss när vi väl hade accepterat dom och gick tillbaka till danmark, dom drog nog den dagliga tanken, vafan gör det om hundra år?. Ialla fall, jag tror ialla fall att norrlänningarna hade gjorde desamma, fan antagligen byter man sida för lite omväxsling? Vi ska fan vara glada att dom faktiskt kom tillbaka till oss? va fan hade sverige varit utan skåne? Hur fan hade det kännts att inte behöva ta båten över till danmark för att kunna handla billig öl? inte bra alls!
BACK TO THE STORY!
För mycket hat, just därför lägger jag upp en video som faktiskt visar hur snälla och söta skåningar/danskar är!



Number #0000000002
im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0