Top 6


Jag har faktiskt funderat på en sak, det är mycket hat på folk nu om hur usla alla lirare är i luleå, asså ibland hoppar det ju grodor ur munnen på en, tex "fan vilken hängig jävla lirare" eller  " va fan tänkte han/hon/det på"? ibland blir det mycket sånt, därför hade jag tänk göra en top6 med sköna lirare i luleå!


1. Svesse - otrolig kille! Faktiskt den ända i luleå som är på alla ställer exakt samtidigt! 
2 .B-rabbit - Luleås största hustler!
3. Doktor Amad - Bra kille, även fast han går fotbolls!
4. Emanuel Lindbäck - mycket social kille, speciellt mot dom hälsosamma tjejerna ;)
5. 206,5 schampo mannen! (Big Jim) - Bra hitstorier om gangsta eskilstuna!
6. Vi i femman Nils - Start vinst i vi i femman! Sökte till laget det andra året med, men platsade dock inte då
 
10000. Bögspännis V. - allmänt bögig och lyckas alltid spänna sig vid fel tillfällen

Inget illa menat med listan! ni ska vara stålta om ni är på den! Det betyder att ni har gjort något bra, (om man inte ligger på plats 10000...)

peace out

Kommentarer
Postat av: VinzthePrince (eller?)

Fukk yo ditt lilla mupp, jag späner mig vars jag vill, du är bara lessen över att du inte har lika liten penis som jag. Jag vet att jag är coolast.

Små linnen och pannband får lajf!

2008-11-12 @ 22:59:24
Postat av: vincanity

ey fuk dej yao, bara fatt ja har kallat att jag är näst bästa 93an efter persson, även om jag inte fott lira med not landslag, mannen jag ska fan dissa dej i min nästa kassa jävla rapplåt, om jag hittar tid åt att sluta spänna mig nån minut

2008-11-12 @ 23:35:22
Postat av: Keso

xD HAHAHAH

2008-11-13 @ 08:49:45
Postat av: Anonym

Var hamnar allas vår Foppa på en sån här lista?

2008-11-13 @ 14:51:21
Postat av: Anonym

Hej du :) Vill du ha ett presentkort från Kicks eller Make Up Store?

Då behöver du bara bli medlem genom att klicka på denna länk: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

OBS: Det är viktigt att du blir medlem genom just DEN länken, annars fungerar det inte. När du blivit medlem kan du börja samla poäng (bl.a. genom att värva medlemmar) för att få ditt presentkort. Medlemsskapet och poängsamlandet är givetvis gratis!

Ha en bra dag!

2008-11-13 @ 14:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0