nu är det jul igen

plannja vann och jag har frossat i mig min första chokladtomte! nu kan det inte bli bättre.
När jag kom till plannja så kom jag med förväntningar, inte över plannja utan s-valls nya cpamerikan som når planktoppen utan att röra en min.
När vi kom dit så hade han feta dunkar på uppvärmningen, asså man bara satt och väntade på att matchen skulle börja och han skulle hoppa över någon.
Matchen börjar, matchen slutar... han gjorde 12p och var innanför 3 sekunders med bollen en gång typ...
Han hade några feta fadeaway jumpers i ansiktet på the big guys, men tar man planktoppen ska man inte hålla på så!
Lite besviken, man har inte alltid sin bästa dag!
Doug Thomas vann ialla fall uppvärmningen!!!


svettigaköttbullar (palt) imorgon på lunchen, ja rob, i said it!
 
cred till björn myman gustavsson gör sin grej och bjuder på sig själv fullt ut!
Kanon kul!

efter det blev allt lite bättre!

im out

Kommentarer
Postat av: roowb

peppe dirr

2008-11-18 @ 21:55:41
URL: http://iamthetruth.blogg.se/
Postat av: rob

hahhahaahhaa va händer med björne

2008-11-18 @ 21:57:45
URL: http://iamthetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0