gametime

vi slog alvik! kanon, det bästa var nog att araya satt i seck! alvik, alvik bästa laget alvik alvik vi är bäst!! nähä! näe men bra lir, alvik var bra, men denna gången räckte det inte mot bg, det betyder att det är 3 vinster på 9 matcher, det är ju ändå ganska bra!!! eller?



för er som inte visste det så är håkan hellström från göteborg, och för er som inte visste så är han från västra frölunda. för er som inte visste det så är jag från göteborg, och för er som inte hade en aning om någonting så är jag från västra frölunda med!

im out for now

Kommentarer
Postat av: gabriella

kul att du skriver om håkan! han kommer till p3 guld-galan i globen! jag hoppas att jag vinner biljetter :) hans låt "jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din" är väldigt bra! puss pårej lillebrorsan

2008-11-30 @ 20:49:04
URL: http://gabriella.blogsome.com
Postat av: fille

hahaha, orka vara svullen för en fantastiskt hängig grej....

2008-12-02 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0