Fredagens händelser!

Jag åkte hem, en kompis ringer och ber mig komma in till stan, så jag glider in till stan och chillar med honom, träffade några tjejer som skulle på fest, och dom frågade om vi inte skulle komma förbi. Så efter jag har träffar min kompis så drar vi till dendär festen! När vi kommer dit så blir vi upplurade i trappen av en liten hälsafriskvårdstjej, hon gav oss "ni är ju förfan basket spelade ni får gå upp, jag ska åka hiss" vi ba, och chill hon vill inte ha oss i hissen, vi går!
När vi har traskat en bit så känner vi hur det luktar mer och mer spya, tillslut så ser vi att jag har gått i spyan, och my man står precis framför den! vi springer ut igen och torkar av våra skor.... asså verkligen torkar, jag stod i 5 minuter och smörjde in dom i snö! Vi beslutar oss för att försöka ta oss upp till festen igen, för det var ju faktiskt därför vi hade kommit dit men denna gången prövar vi lyckan i hissen!
En rostig jävla ryss hiss, ni vet en sånn smal jävel som bara 4-5 personer får plats i, och som bara 3 riktiga män kan åka i för annars blir det för tungt. ialla fall, vi åker upp, tar oss förbi spyan, och sedan öppnas dörren till festen, vi står utanför och jag svär det är så mycket jackor och skor på golvet så man knappt ser in! det var som en mur! vi stannar och chillar utanför, det kommer massa tjejer som försöker dra in oss, men min kompis kände att han inte fick nån kärlek av någon såvi beslutar oss att gå till stan och träffa lite av dannes kompisar, men sedan när vi är vid porten så hör vi sara nordgren skrika som fan efter mig och danne, hon kommer sedan nerspringandes i trappen, då tänkter ni säkert, i trappen där det var fullt med spya, aa! När hon kommer ner till oss är hon fett full, och jag som inte hade druckit något tänkte efter lite, jag ba, tog du trapperna ner? hon ba, aaa! så skulle jag kolla på hennes ner spyade skor, när jag kollar ner, så har hon inga skor, OCH INGA STRUMPOR HELLER! hon sprang i spyan utan skor och utan strumpor!! hon ger my man lite kramar och sånt, medans jag gick iväg en bit, då ser jag hur hon är helt vit på bröstet! jag ba, eeey krama inte! han ba, vaa? det visade sig att hon tidigare hade spytt på sig själv, det hade torkat och var i fast form!
Vi går in till stan för att träffa lite fler buddies, dom vill att vi går till festen igen, så vi drar dit!
När vi kommer dit så tänker vi, fan va jag ska åka hiss upp!!! men när vi öppnar porten så är det ett start pipandeljud! någon är i hissen och trycker på alarm knappen, först kom det typ melodier, jag ba, skön lirare. Men sedan blev det mer ett konstant pip! då kommer det ner nån byggare och säger, dom har fasnat i hissen! ring 112! vi ba, vilka är det? hockey petter, Ida jako, almgrens flickvän lina och nån random elin.
1 minut senare så kommer det ner ännu en random byggare och skriker "IDA JAAKO HAR SPYTT NER HELA HISSEN!
då tänker jag, hissen har gått sönder och ida jako har spytt som fan i den! Efter typ 10 minuter så startar hissen igen! Dom stog i hela 10 minuer med en nerspydd rysshiss! HUR JÄVLA ÄCKLIGT ÄR INTE DET!!?!?!

Vi går till max och tror att det hela roliga är över, vi är helt enkelt glada för att ha fått ha såhär roligt när vi gick dit med inställningen att det skulle bli en hängig fest.
Precis när vi har lagt av oss våra jackor så kommer hockey petter in på max och ger oss lite extra material.
han berättar att ida inte bara spytt en gång, utan hon har lagt av 3 jävlar, han säger även att den första var typ en vanlig spya, en sånn som alla kan få på fyllan, den landa 1 meter ifrån hans fötter. Den andra var en rejäl spya som landade 30 centimeter ifrån hans fötter. den tredje var verkligen den störta spyan han har sett, allt hon har ätit den senaste månaden! Han säger att han såg, kokta nudlar, pytt i panna och lite andra godbitar.

Detta var nog faktiskt dagens och månadens händelse!
tack för en trevlig kväll tjejer! Man blir alltid lika överraskad!

Im out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA! Lyckad kväll måste jag säga. Den lät helt suverän ;b

2008-11-15 @ 22:10:20
URL: http://johannanonstop.blogspot.com
Postat av: Sara och Ida

Du vet väl att du kommer bli straffad för det här. Dessutom kan du skriva i nästa tillägg vad som egentligen berodde på spyorna...

2008-11-17 @ 12:02:39
Postat av: rob

typ 2000 liter sprit? :)

2008-11-17 @ 19:41:47
URL: http://iamthetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0