Dagens aktiviteter!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är söndagen inte omtyckt, men vissa saker måste ändå göras!
Det blev big time städning, handling + plugg och eventuellt gym

Dagen började bra med att nick tog över lägenheten och stämplar in i mitt rum utan att ens ha en tanke på att jag sover, han är fett lack för att jag drog ut hans intenetkabel och sedan glömde sätta in den. :P ialla fall, kunde inte somna om eftersom att jag fick en halv hjärtattack.
sedan vad det städ dags, jag tog på mig dammsugningen, det hela började med att det var jävlig dåligt sug i skiten och att den spottade ut mer grejor än vad den sög in... Jag blev less som fan och tänkte tanken att påsen kanske var full, jag öppnar hela dammsugaren och kollar, men påsen är inte ens lite full. Då känner jag att det är dags att ta tag i dammsugar Niklas och fråga vad det är för fel, då tänker vi tanken att något kanske har fastnat i röret för det var en röd varningslampa som lyste på dammsugaren. Vi kollar där nere vid dendär som man drar vid golvet, där satt det fast en halvkatt, jag drog ut det som jag trodde var en katt och sedan fortsatte dammsuga.
Efter ett tag så börjar den spotta ut saker igen, och jag hade inte lyckats suga upp en hel katt än! då blir jag less och frågar niklas vad fan som är fel nu, då kollar vi vid intaget där den går in till påsen nere på maskinen! Där hittar jag, en hel kattfamilj! 2 stora katter och 1 barn, 1 Strumpa, en penna och lite andra småsaker som faktiskt inte ska vara i dammsugaren. Man kan säga att katterna hade skaffat sig ett nytt hem, dom hade allt dom behövde! synd att jag var tvungen att förstöra det ..

Sedan åkte vi och handlade på willys, köpte det vi behövde och betalade!
Sedan när vi gick ut och skulle låsa upp våra cyklar så kom det upp ett nytt problem... TROR DU INTE MITT F*** LÅSET  HAR FRUSIT FAST IGEN! illa som fan tar jag min cykel och lyfter den till ett räcke där jag lägger upp den och ställer mig som en pissluffare och börjar blåsa på låset så att ska kunna på in nyckeln... Alla kollar på mig och tror att jag ska äta upp cykeln..

Det är något fel om låset fryser påvägen till willys!!!! det finns bara ett svar på gåtan: Man ska inte bo här egenligen!!
Det positiva med att vi var på willys var nog att jag köpte min första choklattomte. En sånn stor ihålig som man verkligen hoppas inte går sönder innan man kommer hem! 

im out!

Kommentarer
Postat av: SandraLx

HAHAHHA kattfamilj, jag dör. Skön du är. Och NEJ jag ska inte på någon jävla mammografi, jag ska jobba på mammo. hur gammal tror du att jag är egentligen din tomte?

2008-11-16 @ 22:54:26
URL: http://sandralx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0