party like a rockstar

yes, som sagt så fyller mamma år, så det är jag och camillius som står för matlagandet!
eftersom att jag är bäst i huset på att laga mat så tar jag på mig att skala potatisen så dom andra lite mer oruttinerade också lär sig något under kvällens gång.

när jag står och skalar så märker jag att potatisen får en röd nyans men när jag sköljer av den så försvinner det, men det kommer tillbaka igen, då frågar pappa om jag har skalat mig i fingret.... nej, lukas har ju bara skalat av sig halva fingret... kanon kul!!!

nyår imorgon fan!! det känns inte som att jag är redo än, jag vill ha mer 2008!!!
bra låt


pusshej

Kommentarer
Postat av: Camilla

... det vet du

2008-12-30 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0