japp

Dopingtester idag på träningen!
Dom random picka 5 st, som rutinerad sätter jag mig brevid niklas "anabola" sellin så man ser fett tanig ut!

Tjejen som är fett nöjd över att just hon får prata inför gruppen säger att det inte är något personligt och att hon bara vill att svensk idrott ska vara ren, man ska inte kunna ta preparat för att bli en vinnare!
Så när hon ska välja ut 5 st så gör jag ännu en slick move och säger, a men jag kan köra frivilligt annars ? hon blir lite less och tittar ut lite folk hon ska välja, hon står och feting tittar på mig och niklas, men bara för jag sa sådär så ville hon straffa mig så jag fick inte !

yes sir! mission complete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0